Trening

motywacja trening

Motywacja werbalna w treningu wytrzymałościowo-siłowym

Mar 20, 2019Brak komentarzy

Wytrzymałość siłowa to zdolność do wykonania określonej liczby powtórzeń podczas treningu oporowego. Trzeba tutaj jasno rozgraniczyć siłę trenującego, czyli zdolność do podniesienia jak największego ciężaru,

trening płeć

Aktywacja mięśni, koncentracja uwagi a płeć

Jeżeli przyjrzysz się technice wykonywania wyciskania sztangi leżąc

Mar 19, 2019
trening górnej połowy ciała

Koncentracja w treningu górnej połowy ciała

Wewnętrzna koncentracja uwagi podczas wykonywanej aktywności fizycznej to

Mar 17, 2019

Dieta i suplementacja

Tauryna – „byczy” aminokwas

Kwi 10, 2019Brak komentarzy

Tauryna, inaczej kwas 2-aminoetanosulfonowy, to aminokwas siarkowy, występujący w organizmie głównie w wolnej postaci, ponieważ rzadko tworzy wiązania peptydowe. Konsekwencją tego jest fakt, że nie

Sok z buraków – nie tylko dla sportowców?

Sok z buraków zaliczany jest do suplementów o

Kwi 08, 2019

Różeniec górski – arktyczna roślina na zmęczenie

Różeniec górski to roślina stosowana od wieków w

Kwi 05, 2019

Przewodnik konsumenta

SŁODKO-GORZKA PRAWDA O ZIOŁACH

Zgodnie i informacjami płynącymi z raportów Światowej Organizacji Zdrowia

Lis 02, 2017

Zdrowie

trening choroby serca

Trening HIIT dla osób z chorobami serca

Sty 17, 2019Brak komentarzy

Trening fizyczny jest nieodzownym narzędziem w prewencji chorób sercowo-naczyniowych. Problem pojawia się wówczas, gdy chcemy określone formy treningowe zaadaptować dla osób chorych. Szczególnego znaczenia nabiera

jak zacząć biegać

Jak zacząć biegać?

Lis 15, 2018Brak komentarzy

Wystarczy założyć sportowe buty, spodenki, t-shirt i pobiec, gdzie tylko nogi poniosą. Proste, prawda? Niestety, jak w przypadku każdego sportu, tak i w przypadku biegania

trening układ naczyniowy

Cel treningowy: redukcja ryzyka chorób sercowo-naczyniowych

Wrz 23, 2018Brak komentarzy

Niezależnie od celów, dla których rozważasz podjęcie aktywności fizycznej, warto byś wiedział, że nie ma większego znaczenia, którą formę treningową wybierzesz, gdy twoim celem jest

późny posiłek

Późny posiłek a redukcja tkanki tłuszczowej

Lip 26, 2018Brak komentarzy

Czy można zjeść późny posiłek i nie obawiać się niechcianych kilogramów i rozwoju cukrzycy? Oczywiście, że tak, jednak pod warunkiem, że regularnie ćwiczysz. Taki zabieg