Trening

Wyciskanie

Wpływ wysiłku oporowego na moc mięśniową

Lip 05, 2019Brak komentarzy

Zależnie od modelu treningu oporowego mięśnie reagują różnie. I nie mam tutaj na myśli jedynie wpływu modelu na indukowanie przyrostu masy mięśniowej. Raczej mam na

Carbonox

Ładowanie glikogenem w sportach aerobowych

Glikogen jest jednym z kluczowych źródeł energii dla

Lip 03, 2019
Martwy ciąg

Martwy ciąg

Martwy ciąg jest bardzo ważnym ćwiczeniem podczas trenowania

Lip 01, 2019

Dieta i suplementacja

Zielona kawa

Ekstrakt z zielonej kawy – czy ma działanie podobne do tradycyjnej kawy?

Sie 08, 2019Brak komentarzy

Ekstrakt z zielonej kawy to produkt otrzymywany z zielonych ziaren kawy – czyli tych niepoddanych procesowi prażenia. Skład chemiczny jest bardzo zbliżony do zwykłych ziaren

Odpormax

Olej z wątroby rekina – źródło dobroczynnego skwalenu i alkilogliceroli

Olej z wątroby rekina jest od dłuższego czasu

Sie 05, 2019

Melisa nie tylko na odprężenie – na co jeszcze?

Melisa lekarska (Melissa officinalis), powszechnie znana jako melisa,

Sie 02, 2019

Przewodnik konsumenta

SŁODKO-GORZKA PRAWDA O ZIOŁACH

Zgodnie i informacjami płynącymi z raportów Światowej Organizacji Zdrowia

Lis 02, 2017

Zdrowie

trening choroby serca

Trening HIIT dla osób z chorobami serca

Sty 17, 2019Brak komentarzy

Trening fizyczny jest nieodzownym narzędziem w prewencji chorób sercowo-naczyniowych. Problem pojawia się wówczas, gdy chcemy określone formy treningowe zaadaptować dla osób chorych. Szczególnego znaczenia nabiera

jak zacząć biegać

Jak zacząć biegać?

Lis 15, 2018Brak komentarzy

Wystarczy założyć sportowe buty, spodenki, t-shirt i pobiec, gdzie tylko nogi poniosą. Proste, prawda? Niestety, jak w przypadku każdego sportu, tak i w przypadku biegania

trening układ naczyniowy

Cel treningowy: redukcja ryzyka chorób sercowo-naczyniowych

Wrz 23, 2018Brak komentarzy

Niezależnie od celów, dla których rozważasz podjęcie aktywności fizycznej, warto byś wiedział, że nie ma większego znaczenia, którą formę treningową wybierzesz, gdy twoim celem jest

późny posiłek

Późny posiłek a redukcja tkanki tłuszczowej

Lip 26, 2018Brak komentarzy

Czy można zjeść późny posiłek i nie obawiać się niechcianych kilogramów i rozwoju cukrzycy? Oczywiście, że tak, jednak pod warunkiem, że regularnie ćwiczysz. Taki zabieg