Trening

Modele treningu SIT

Cze 03, 2019Brak komentarzy

Stwierdzenie „brak mi czasu na trening” często jest wymówką osób, które nie podejmują żadnej aktywności fizycznej, mimo oczywistych profitów prozdrowotnych wysiłku fizycznego. Oczywiście są sytuacje,

Jak zorganizować skuteczny trening obwodowy w domu

Trening obwodowy jest szczególnie polecany osobom dotychczas nietrenującym.

Cze 01, 2019

Dlaczego warto trenować do pełnego zmęczenia

Powszechnie wiadomo, że budowanie masy mięśniowej jest silnie

Maj 30, 2019

Dieta i suplementacja

Selen

Selen – w chorobie Hashimoto i nie tylko

Cze 22, 2019Brak komentarzy

Selen jest jednym z tych składników mineralnych, o których niewiele się mówi i niewiele się wie. Dużo łatwiej wskazać na co wpływa magnez, potas czy

Gold-Vit K2

Witamina K – ile i dlaczego jej potrzebujemy?

Witamina K to jedna z czterech witamin rozpuszczalnych

Cze 22, 2019
Potas

Potas – zadbaj o jego podaż!

Potas jest niezbędnym składnikiem mineralnym, powszechnie występującym głównie

Cze 19, 2019

Przewodnik konsumenta

SŁODKO-GORZKA PRAWDA O ZIOŁACH

Zgodnie i informacjami płynącymi z raportów Światowej Organizacji Zdrowia

Lis 02, 2017

Zdrowie

trening choroby serca

Trening HIIT dla osób z chorobami serca

Sty 17, 2019Brak komentarzy

Trening fizyczny jest nieodzownym narzędziem w prewencji chorób sercowo-naczyniowych. Problem pojawia się wówczas, gdy chcemy określone formy treningowe zaadaptować dla osób chorych. Szczególnego znaczenia nabiera

jak zacząć biegać

Jak zacząć biegać?

Lis 15, 2018Brak komentarzy

Wystarczy założyć sportowe buty, spodenki, t-shirt i pobiec, gdzie tylko nogi poniosą. Proste, prawda? Niestety, jak w przypadku każdego sportu, tak i w przypadku biegania

trening układ naczyniowy

Cel treningowy: redukcja ryzyka chorób sercowo-naczyniowych

Wrz 23, 2018Brak komentarzy

Niezależnie od celów, dla których rozważasz podjęcie aktywności fizycznej, warto byś wiedział, że nie ma większego znaczenia, którą formę treningową wybierzesz, gdy twoim celem jest

późny posiłek

Późny posiłek a redukcja tkanki tłuszczowej

Lip 26, 2018Brak komentarzy

Czy można zjeść późny posiłek i nie obawiać się niechcianych kilogramów i rozwoju cukrzycy? Oczywiście, że tak, jednak pod warunkiem, że regularnie ćwiczysz. Taki zabieg