Trening

Trening sekwencyjny

Paź 28, 2018Brak komentarzy

Jedną z form treningowych, zwiększających aktywację mięśnia, jest zmęczenie go jeszcze przed docelowym ćwiczeniem. Zwykle w tej strategii wykonuje się ćwiczenie wielostawowe, osiągając wysokie zmęczenie

rozgrzewka

Metody rozciągania mięśni

Rozciąganie jest jedną z częstych form aktywności stosowanych

Paź 21, 2018

Dlaczego różnie reagujemy na trening hipertroficzny

Istotą treningu hipertroficznego jest aktywacja mięśnia do nadbudowy.

Paź 18, 2018

Dieta i suplementacja

emiq

EMIQ – przyszłość w suplementacji diety kulturysty

Wrz 28, 2018Brak komentarzy

Co jakiś czas pojawiają się na rynku suplementacyjnym informacje dotyczące nowych lub zmodyfikowanych form już istniejących związków aktywnych biologicznie. EMIQ (ang. enzymatically modified isoquercitrin) jest

suplementacja glutation

Suplementacja diety glutationem i L-cytruliną – wpływ na masę mięśniową

Suplementacja diety jest ważna głównie u osób z

Wrz 21, 2018
kawa przed treningiem

Kawa przed treningiem?

Wypicie kawy jest jednym z naturalnych sposobów na

Wrz 08, 2018

Przewodnik konsumenta

SŁODKO-GORZKA PRAWDA O ZIOŁACH

Zgodnie i informacjami płynącymi z raportów Światowej Organizacji Zdrowia

Lis 02, 2017

Zdrowie

trening układ naczyniowy

Cel treningowy: redukcja ryzyka chorób sercowo-naczyniowych

Wrz 23, 2018Brak komentarzy

Niezależnie od celów, dla których rozważasz podjęcie aktywności fizycznej, warto byś wiedział, że nie ma większego znaczenia, którą formę treningową wybierzesz, gdy twoim celem jest

późny posiłek

Późny posiłek a redukcja tkanki tłuszczowej

Lip 26, 2018Brak komentarzy

Czy można zjeść późny posiłek i nie obawiać się niechcianych kilogramów i rozwoju cukrzycy? Oczywiście, że tak, jednak pod warunkiem, że regularnie ćwiczysz. Taki zabieg