Trening

Koncentracja w treningu górnej połowy ciała

Lut 14, 2019Brak komentarzy

Wewnętrzna koncentracja uwagi podczas wykonywanej aktywności fizycznej to nic innego, jak skoncentrowanie się na pracy mięśniowej, pewna celebracja ruchu i wczucie się w pracę mięśniową,

start w biegu

Twój pierwszy start w biegu – o tym musisz pamiętać!

Decydując się na pierwszy start w biegu, wielu

Lut 06, 2019
bieganie regeneracja

Biegaczu, pamiętaj o regeneracji!

Aby dobrze biegać, nie wystarczy tylko odpowiednio trenować

Lut 05, 2019

Dieta i suplementacja

kreatyna

Kreatyna – krok drugi w suplementację

Lut 12, 2019Brak komentarzy

Koledzy z umiarkowanym stażem w treningach siłowych, podejmujący decyzję o wkroczeniu na ścieżkę suplementacji, wiedzą już z poprzedniego artykułu, że pierwszym ich krokiem powinna być

Twój pierwszy suplement

Wprawdzie swoją przygodę z siłownią rozpocząłeś niedawno, ale

Lut 10, 2019

Dieta i suplementacja na początek

Rozpoczynając naszą przygodę z siłownią, bardzo ważne jest

Gru 20, 2018

Przewodnik konsumenta

SŁODKO-GORZKA PRAWDA O ZIOŁACH

Zgodnie i informacjami płynącymi z raportów Światowej Organizacji Zdrowia

Lis 02, 2017

Zdrowie

trening choroby serca

Trening HIIT dla osób z chorobami serca

Sty 17, 2019Brak komentarzy

Trening fizyczny jest nieodzownym narzędziem w prewencji chorób sercowo-naczyniowych. Problem pojawia się wówczas, gdy chcemy określone formy treningowe zaadaptować dla osób chorych. Szczególnego znaczenia nabiera

jak zacząć biegać

Jak zacząć biegać?

Lis 15, 2018Brak komentarzy

Wystarczy założyć sportowe buty, spodenki, t-shirt i pobiec, gdzie tylko nogi poniosą. Proste, prawda? Niestety, jak w przypadku każdego sportu, tak i w przypadku biegania

trening układ naczyniowy

Cel treningowy: redukcja ryzyka chorób sercowo-naczyniowych

Wrz 23, 2018Brak komentarzy

Niezależnie od celów, dla których rozważasz podjęcie aktywności fizycznej, warto byś wiedział, że nie ma większego znaczenia, którą formę treningową wybierzesz, gdy twoim celem jest

późny posiłek

Późny posiłek a redukcja tkanki tłuszczowej

Lip 26, 2018Brak komentarzy

Czy można zjeść późny posiłek i nie obawiać się niechcianych kilogramów i rozwoju cukrzycy? Oczywiście, że tak, jednak pod warunkiem, że regularnie ćwiczysz. Taki zabieg