Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Nie wyświetlaj więcej tego komunikatu
strona główna
KUCHNIA
Omlet z cukini¹ i wêdzonym ³ososiem
Karolina Kozela
06.12.2016

    SKŁADNIKI:

    ·         3 całe jajka

    ·         białko z dwóch jajek

    ·         szczypta soli

    ·         szczypta pieprzu czarnego

    ·         2 łyżki mleka 0,5% tłuszczu

    ·         2 łyżeczki mąki pszennej pełnoziarnistej

    ·         starta cukinia (~100 g)

    ·         łosoś wędzony 1/4 sztuki (~25 g)

    ·         starty ser parmezan 2 łyżki  (~20 g)

    ·         3 listki świeżej mięty

    WYKONANIE

    Jajka wbić do głębokiego talerza, doprawić solą i pieprzem, wlać mleko oraz wsypać mąkę. Ubijać miksturę np. widelcem, tak aby stworzyć pienistą masę konsystencji śmietany. Do masy dodać tartą cukinię i przelać ją na teflonową patelnię (rozgrzaną). Rozprowadzić cukinię równomiernie po całej powierzchni patelni. Po około kilkunastu sekundach, gdy spód zacznie się ścinać, zacząć przesuwać masę drewnianą szpatułką z boków patelni ku środkowi, tak aby w puste miejsce napływała surowa masa jajeczna. W momencie gdy masa zetnie się już prawie całkowicie, ale wierzch będzie jeszcze wilgotny, dodać łososia pokrojonego na kawałki oraz tarty ser. Omlet powinien mieć nierówną, pofałdowaną powierzchnię, dobrze gdy jest wyrośnięty oraz puszysty. Smażyć omlet jeszcze przez 30 - 60 sekund, nie przesuwając już masy jajecznej, do momentu aż zrumieni się spód. Złożyć omlet na pół za pomocą jak najszerszej łopatki i pozostawić na patelni jeszcze przez około 15 sekund lub do czasu, aż masa ze środka stężeje. Zwykle mówi się, że omlet powinien pozostać odrobinę wilgotny w środku, gdyż będzie ścinał się jeszcze po odstawieniu z ognia. Zsunąć omlet na talerz i udekorować miętą.

    WARTOŚĆ ODŻYWCZA (porcja):

    Wartość kaloryczna: 425 kcal

    Białko ogółem: 40 g

    Tłuszcze ogółem: 21 g

    Węglowodany ogółem: 18 g


    zdjęcie: Cactus Studio 


    131 Podziel się:
     
    Drukuj

    Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.
    zaloguj się   › zarejestruj się
    ZAMÓW TERAZ
    Prenumerata_45PB On-line 45

    WYDARZENIA

    Ladies
    NAJNOWSZE VIDEO
    zobacz więcej

    NAJPOPULARNIEJSZE ARTYKU£Y

    CZYTANE
    OCENIANE
    PRZESYŁANE

    ZADAJ PYTANIE

    Być może odpowiedź znajdziesz w magazynie Perfect Body!
    Aby zadać pytanie musisz być zalogowany.
    zaloguj się   › zarejestruj się

    ANKIETA

    Wybierz najlepsze hasło dla magazynu Perfect Body:
    Perfect Body - encyklopedia dobrej sylwetki
    Perfekcyjnie napisany, dla każdego zrozumiały Perfect Body, doskonały
    Perfect Body - drogowskaz prawdziwego mężczyzny
    Perfect Body, czasopismo każdego sportowca
    Uwaga silny magazyn dla ludzi aktywnych - Perfect Body: Nie otwierać bez konsultacji ze specjalistą.
      wyniki

    NEWSLETTER

    podaj swój e-mail:

    TAGI

    anabolizm mięśnie BCAA HMB HST IGF-1 MAPK/ERK MMA aminokwasy anabolik anabolizm antykatabolik astaksantyna beta karoten białko dieta hipertrofia karotenoidy ksenoestrogeny leucyna mTOR mięśnie mózg policja pompki ramiona regeneracja seks sen sex siła suplementy testosteron tkanka tłuszczowa trening warzywa witamina A wojsko węglowodany


    © Nutrifarm Sp. z o.o.
    All Rights Reserved
    PODSTAWOWE LINKI

    Trening
    Dieta I Suplementacja
    Zdrowie
    Ert
    Kuchnia
    Sex
    WYDAWNICTWO

    Kontakt
    Prenumerata
    Wydarzenia
    Nota prawna
    Polityka Cookies
    TWOJE KONTO

    Zaloguj się
    Zarejestruj
    Przypomnij hasło
    DOŁĄCZ DO NAS

     Facebook
     Twitter
     Youtube

    Do góry ˆ